Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Zaloguj się Zarejestruj się


Witaj na BlackWaters.pl - Prosimy o rejestrację
Prosimy o rejestrację dzięki temu nasza społeczność się rozwija. Po zalogowaniu otrzymasz dostęp do forum. Będziesz się mógł/mogła wypowiadać w tematach, pisać na shoutboxie, brać udział w konkursach i wiele więcej.



niestety ale tak już w życiu bywa :)
#11
Dzięki Wielkie  Uśmiech  Kradzieju my jestesmy na łączu przecież jak co to napisze czasem do cb xD
Odpowiedz
#12
Siema, Wszystkim Duży uśmiech
Odpowiedz
#13
No siema Uśmiech
Odpowiedz
#14
Cześć
[Obrazek: 2hdtpqq.jpg]
Odpowiedz
#15
Stęskniliście się ? Duży uśmiech
Odpowiedz
#16
Zgadnij ;p
[Obrazek: 2hdtpqq.jpg]
Odpowiedz
#17
pewnie nie xD
Odpowiedz
#18
xddd
[Obrazek: 76561198280358598.png]

Odpowiedz
Share Thread:  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości