Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Zaloguj się Zarejestruj się


Witaj na BlackWaters.pl - Prosimy o rejestrację
Prosimy o rejestrację dzięki temu nasza społeczność się rozwija. Po zalogowaniu otrzymasz dostęp do forum. Będziesz się mógł/mogła wypowiadać w tematach, pisać na shoutboxie, brać udział w konkursach i wiele więcej.



zonic adminem? :o
#1
Imię: Bartek

Nick z Serwera: zonic
Staż gry: 5 lat w css 9 lat w csa
Wiek: 15
Czas spędzony na serwerze: nwm z tydzień ale dużo grałem na starych sieciach
Doświadczenie w Adminowaniu na Serwerach CS: 9
Znajomość komend: 9
Jestes w wstanie wspomóc serwerac(Wymagane 10zł/na miesi): no mógłbym, ale na razie nie mam hajsu wiec około za 2 tygodnie dam Duży uśmiech
Dlaczego chciałbyś /chciałabyś zostać adminem argument: bo jest strasznie mało adminów na 4funie Uśmiech
Obecność na TS3 podczas gry obowiazkowa: no spoko
Kontakt TS3 lub gg: ts3, gg discord, fb do wyboru do koloru
najwiekszy hax0r 4funa
[Obrazek: 76561198018571002.png]
[url=steam://friends/add/'.76561198018571002.'][/url]

#2
NA Nie !!!!! Nie no dla zonusia zawsze na takJęzyk
#3
Na tak Uśmiech. Powód bardzo mało adminów i bardzo dużo cziterów na 4funie. Poza tym znam go trochę Uśmiech
Frags Seekers Oczko
#4
Przyda się osoba która ma duży staż w grze i która ma doświadczenie w łapaniu cziterów czy trzymanie ładu na serwerze
Więc jestem jak najbardziej na tak Uśmiech
#5
Na tak
#6
jestem na tak {odezwij sie do mnie}
Share Thread:  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości